Abstract:
Стаття розкриває актуальність проблеми формування толерантності й культури миру в сучасній українській школі у дітей. Подана сутність культури миру й толерантності. Автор визначає риси особистості дитини, якій притаманні толерантність і культура миру, дає характеристику її поведінці як позитивний зразок. В статті виокремлені роль і значення шкільного соціального педагога для формування толерантної особистості, обгрунтовані напрямки його роботи: з батьками, мікросередовищем дитини, шкільним колективом, вчителями,з дітьми. Розкрита роль і значення просвіти учнів і батьків в напрямку формування толерантності і культури миру, її рівні в роботі соціального педагога. Уперше розкрита роль і сутність школи, дружньої до дитини, роль щасливого освітньо-виховного середовища у формуванні толерантності і культури миру. Розкрито шляхи впровадження толерантності і культури миру у навчальний та виховний процеси, риси толерантного вчителя.
Description:
Трубавіна І. М. Формування толерантності та культури миру в учнів закладів середньої освіти: соціально-педагогічний аспект / І. М. Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 115-123.