dc.contributor.author |
Пушко, В. Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-18T08:04:57Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T08:04:57Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.3(477) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7334 |
|
dc.description |
Пушко В. Ф. До проблеми організації освітнього простору Нової української школи / В. Ф. Пушко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 72-74. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний зріз проблеми щодо організації освітнього простору Нової української школи на підставі аналізу поглядів педагогів, методистів, науковців, які взяли участь у тематичних дискусіях про цінності Нової української школи та роль вчителя у ретрансляції цих цінностей, із залученням педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
реформа |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простор |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
адаптаційно-ігровий цикл |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
інноватор |
uk_UA |
dc.subject |
програма |
uk_UA |
dc.subject |
ретрансляція |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
навички |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми організації освітнього простору Нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |