dc.contributor.author | Маркотенко, Т. С. | |
dc.contributor.author | Масловська, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T09:58:26Z | |
dc.date.available | 2021-02-17T09:58:26Z | |
dc.date.issued | 2018-04 | |
dc.identifier.other | УДК373.2'.016:688.721 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7323 | |
dc.description | Маркотенко Т. C. Використання ляльки-персони під час проведення занять у закладах дошкільної освіти / Т. С. Маркотенко, І. С. Масловська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 35-41. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено ляльку-персону і методику роботи з нею; зазначено, що це практична методика, яка сприяє психологічному розвитку малюків, виховує емпатію і допомагає організувати розмову серед дітей про складні питання розмаїття та інклюзії. У статті наголошується, що ляльки та їхні історії допомагають дитині краще усвідомити власну індивідуальність, навчитися позитивно сприймати себе, свою культуру, соціальне походження, сімейні обставини та, водночас, навчитися поважати, цінувати і пізнавати культуру, соціальну приналежність та сімейні обставини інших. Використання розмаїтого набору ляльок, які відображають особливості дітей групи, а також дітей поза нею, сприяє вихованню поважного ставлення до різних способів життя, культур, мов і здібностей, а також формуванню й усвідомленню їхньої унікальності й цінності кожного. У статті показано, як можна використати ляльку-персону під час проведення занять на тему «Наше рідне місто», «Що таке образа?». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | розвиток мовлення | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.title | Використання ляльки-персони під час проведення занять у закладах дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |