dc.contributor.author |
Крутій, К. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-17T09:51:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-17T09:51:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-04 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.2.016:808.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7322 |
|
dc.description |
Крутій К. Л. Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле / К. Л. Крутій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - № 3 (137), квітень. – С. 28-34. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості формування граматичної правильності мовлення в дітей дошкільного віку. Граматична правильність мовлення цілісна, неповторна, і полягає в єдності її змісту, даного дитині в мовленнєвому досвіді. Схарактеризовано як дитина опановує граматичну правильність мовлення. Визначено рівні (яруси) мови, яким необхідно навчати дитину упродовж усього періоду дошкільного дитинства. Запропоновано аргументи, що мовленнєве виховання і мовленнєвий розвиток менш продуктивні для аналізу явища граматично правильного мовлення, ніж комунікативний розвиток. Дошкільник - це активний суб’єкт комунікативного розвитку. Розвиток граматичної правильності мовлення буде успішним у контексті комунікативного розвитку на основі мовленнєвого досвіду, в умовах спеціальної мовної підготовки. Для успіху також важливо послідовно формувати словесні форми мислення на основі практичних дій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільнята |
uk_UA |
dc.title |
Формування граматичної правильності мовлення в дошкільників у контексті комунікативного розвитку: термінологічне поле |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |