Abstract:
У статті розглянуто лінгводидактичну роботу щодо вивчення прислів’їв і приказок. Розробка питання щодо організації лінгводидактичної роботи на практичних заняттях англійської мови з використанням англомовних прислів’їв і приказок пов’язана з необхідністю удосконалення методики вивчення іноземної мови студентами. Після аналізу наукових поглядів були визначені причини для використання саме цих малих літературних форм у вивченні іноземної мови. Було розглянуто особливості використання прислів’їв і приказок на практичних заняттях англійської мови студентів вищих закладів освіти. Було з’ясовано те, що у наш час в університетах існує проблема навчання студентів англійської мови за допомогою прислів’їв і приказок, тому викладачі знаходяться у пошуку нових форм, методів, прийомів і технологій навчання. Також виділено причини щодо використання прислів’їв і приказок у вивченні англійської мови, виокремлено етапи роботи з прислів’ями та приказками. Окрім цього було проаналізовано деякі приклади педагогів щодо використання прислів’їв і приказок на практичних заняттях англійської мови, що спрямовані на активізацію розумової діяльності студентів, але не завжди вони є доречними до застосування.
Description:
Шкарлет В. О.Організація лінгводидактичної роботи щодо вивчення прислів’їв і приказок / В. О. Шкарлет // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 172-179.