dc.contributor.author |
Чуча, П. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-16T11:27:25Z |
|
dc.date.available |
2021-02-16T11:27:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 811.133.1’372’373.612.2’373.611 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7295 |
|
dc.description |
Чуча П. О. Функціонально-когнітивний аспект вживання французьких композитів у мові мас-медіа / П. О. Чуча // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 131-137. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розглядає когнітивні засади вибору автором тексту тієї чи іншої складної одиниці залежно від її функціональної заданості, потенціалу, здатності поєднувати кілька функцій, створювати стилістичні ефекти тощо. Мета і завдання масової комунікації пов'язані зі здійсненням впливу на адресата. Специфіка мови преси полягає, з огляду на різне комунікативно-прагматичне спрямування, у намірах вплинути на читача та ретельному відборі мовних засобів, що мають бути максимально експресивними і відповідати визначеним стандартам. Існування складних одиниць у мові функціонально обумовлене і відповідає головним принципам добору лексичних одиниць в медійному дискурсі. Необхідність вивчення складних лексичних одиниць з позицій нової наукової парадигми обумовлює актуальність теми. В межах дослідження були визначені функціональне навантаження: вплив, надання динамізму, створення “ефекту присутності”; створення характеристик; економія; інформація. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
філологічні науки; |
|
dc.subject |
концепт |
uk_UA |
dc.subject |
фрейм |
uk_UA |
dc.subject |
мовознавство |
uk_UA |
dc.subject |
композит |
uk_UA |
dc.subject |
функціональне навантаження |
uk_UA |
dc.subject |
медіадискурс |
uk_UA |
dc.title |
Функціонально-когнітивний аспект вживання французьких композитів у мові мас-медіа |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |