dc.description.abstract |
Стаття присвячена виявленню й опису особливостей змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу. У роботі визначено, що змістовне наповнення англомовного дитячого поетичного дискурсу співвідноситься з психологією дитини, з її різноманітними особливостями. Поміж основних особливостей змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу виокремлено: інформаційну та емоційну насиченість, захопливість форм, цікавість сюжетних ліній, специфічне поєднання дидактичного та художнього компонентів. З’ясовано, що конкретність і предметність, як специфічні характеристики змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу, проявляється в таких мовностилістичних особливостях, як відсутність абстрактних понять, переважна кількість іменників з предметним значенням, якісних прикметників, дієслів; конструювання мовної гри; експресивність поетичного мовлення; чітка ритмічною організація тощо. Проведений аналіз ілюстративного матеріалу в заломленні на особливості мовлення поетичних текстів, призначених для дітей, дає підстави для виокремлення чотирьох груп віршів відповідно до вікових психофізіологічних особливостей дитини: вірші для самих маленьких, для дітей дошкільного віку, для дітей молодшого шкільного віку, які нещодавно навчилися читати, і для тих, які вже уміють добре читати вголос чи про себе. Доведено, що призначення для дітей обумовлює специфіку змістовного простору англомовного дитячого поетичного дискурсу. |
uk_UA |