| dc.contributor.author | Ляшенко, К. І. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-10T22:48:22Z | |
| dc.date.available | 2021-02-10T22:48:22Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7245 | |
| dc.description | Ляшенко К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. наук.-практич. конф. з міжнар. участю (09 грудня 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020. – С. 109-111. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті подано характеристику готовності вчителя та асистента вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах карантинних обмежень. Сформовано рекомендації про організацію професійної діяльності педагога інклюзивного класу під час пандемії. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Інклюзивна освіта в умовах пандемії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |