dc.contributor.author |
Ляшенко, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T22:48:22Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T22:48:22Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7245 |
|
dc.description |
Ляшенко К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко // Система
надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного
закладу : Збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. наук.-практич. конф. з
міжнар. участю (09 грудня 2020 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський
педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса
Шевченка», 2020. – С. 109-111. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано характеристику готовності вчителя та асистента вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах карантинних обмежень. Сформовано рекомендації про організацію професійної діяльності педагога інклюзивного класу під час пандемії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзивна освіта в умовах пандемії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |