Abstract:
У статті визначено пріоритети авторської баянної школи М. Оберюхтіна: осмислення методичних та виконавських, технічних та інтерпретаційних проблем; формування педагогічних позицій авторської школи; підтримка власних творчих пошуків представників класу, розвитку їх музичної ерудиції, інтелекту, установка на постійну самоосвіту і творчий ріст. Встановлено - учні і послідовники М. Оберюхтіна розвинули педагогічні принципи наставника, виявивши себе успішними виконавцями- інтерпретаторами, неординарними педагогами, композиторами, вченими- методистами, продовжили втілювати і збагачувати настанови вчителя в навчальних закладах України та зарубіжжя. Доведено - функціонування авторської баянної школи М. Оберюхтіна у наступних складових: наявність спадкоємності педагогічних та виконавських принципів у поколіннях педагогів-насгавників, у розгортанні позицій школи в глибину й розвитку установчих засад школи у ширину.
Description:
Кундис Р. Ю. Авторська школа Михайла Оберюхтіна в контексті баянного мистецтва Львівщини / Р. Ю. Кундис, А. І. Душний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 201-210.