dc.contributor.author |
Ся, Цзюань |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-09T11:09:59Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T11:09:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7210 |
|
dc.description |
Ся Цзюань Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики / Ся Цзюань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 144-150. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На основі аналізу наукової літератури розглянуто принципи в залежності від сутності навчання і виховання. Визначено педагогічні принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей у підлітків на уроках музики, які ґрунтується на певних основоположних принципах, що визначають зміст, організаційні форми та методи навчального процесу згідно мети дослідження. У статті дана характеристика принципів формування емоційно-вольових якостей підлітків на уроках музики, а саме: принцип емоційності музичного навчання; принцип індивідуалізації і диференціації навчання; принцип культуровідповідності; принцип інтеркультурності; принцип фасилітації; принцип проективності; принцип спонукання до емоційно-творчого самовираження та самореалізації. Принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей підлітків склали основу методичного забезпечення означеного процесу і стали основою педагогічного моделювання організаційної структури досліджуваного навчального процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
емоційно-вольові якості |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні принципи |
uk_UA |
dc.subject |
мистецька освіта |
uk_UA |
dc.title |
Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |