Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики

Show simple item record

dc.contributor.author Ся, Цзюань
dc.date.accessioned 2021-02-09T11:09:59Z
dc.date.available 2021-02-09T11:09:59Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7210
dc.description Ся Цзюань Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики / Ся Цзюань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 144-150. uk_UA
dc.description.abstract На основі аналізу наукової літератури розглянуто принципи в залежності від сутності навчання і виховання. Визначено педагогічні принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей у підлітків на уроках музики, які ґрунтується на певних основоположних принципах, що визначають зміст, організаційні форми та методи навчального процесу згідно мети дослідження. У статті дана характеристика принципів формування емоційно-вольових якостей підлітків на уроках музики, а саме: принцип емоційності музичного навчання; принцип індивідуалізації і диференціації навчання; принцип культуровідповідності; принцип інтеркультурності; принцип фасилітації; принцип проективності; принцип спонукання до емоційно-творчого самовираження та самореалізації. Принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей підлітків склали основу методичного забезпечення означеного процесу і стали основою педагогічного моделювання організаційної структури досліджуваного навчального процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject емоційно-вольові якості uk_UA
dc.subject педагогічні принципи uk_UA
dc.subject мистецька освіта uk_UA
dc.title Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account