| dc.contributor.author | Ся, Цзюань | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-09T11:09:59Z | |
| dc.date.available | 2021-02-09T11:09:59Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7210 | |
| dc.description | Ся Цзюань Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики / Ся Цзюань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 144-150. | uk_UA |
| dc.description.abstract | На основі аналізу наукової літератури розглянуто принципи в залежності від сутності навчання і виховання. Визначено педагогічні принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей у підлітків на уроках музики, які ґрунтується на певних основоположних принципах, що визначають зміст, організаційні форми та методи навчального процесу згідно мети дослідження. У статті дана характеристика принципів формування емоційно-вольових якостей підлітків на уроках музики, а саме: принцип емоційності музичного навчання; принцип індивідуалізації і диференціації навчання; принцип культуровідповідності; принцип інтеркультурності; принцип фасилітації; принцип проективності; принцип спонукання до емоційно-творчого самовираження та самореалізації. Принципи ефективного формування емоційно-вольових якостей підлітків склали основу методичного забезпечення означеного процесу і стали основою педагогічного моделювання організаційної структури досліджуваного навчального процесу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | емоційно-вольові якості | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні принципи | uk_UA |
| dc.subject | мистецька освіта | uk_UA |
| dc.title | Принципи ефективного формування емоційно- вольових якостей у підлітків на уроках музики | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |