dc.contributor.author |
Чжуан, Гуань |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-09T10:18:13Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T10:18:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37. 036 +78(07) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7208 |
|
dc.description |
Чжуан Гуань Методика формування творчої активності учнів початкових шкіл в умовах оптимального поєднання форм навчальної діяльності на уроці музики / Чжуан Гуань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 132-138. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема оптимізації форм навчальної діяльності молодших школярів на уроці музики як умова розвитку їх творчої активності. Творча активність - це прагнення до застосування нових прийомів у вирішенні поставленого завдання, пошук шляхів подолання ускладнень, потреба внесення елементів новизни в засоби виконання завдання. Творча активність знаходиться в залежності від специфіки вікового розвитку і повною мірою визначається нею. Для розвитку творчої активності важливо створення педагогічних умов, що дозволяють більш повно задовольняти інтереси і розвивати творчі здібності школярів. Розкриваються поняття фронтальної, групової та індивідуальної роботи як форми навчальної діяльності молодших школярів на уроці музики. Під формою навчальної діяльності розуміється певним чином впорядкована структура навчально-музичної діяльності школярів, обумовлена цілями, завданнями, логікою і методами музичного навчання і виховання на кожному конкретному етапі процесу навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
уроки музики |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльность |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
музичне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
музична діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Методика формування творчої активності учнів початкових шкіл в умовах оптимального поєднання форм навчальної діяльності на уроці музики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |