dc.contributor.author |
Ван, Тянь Ці |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-08T14:41:14Z |
|
dc.date.available |
2021-02-08T14:41:14Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:78 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7206 |
|
dc.description |
Ван Тянь Ці Поетапна методика підготовки майбутнього учителя музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи / Ван Тянь Ці // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 120-126. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено специфіку методики підготовки майбутнього вчителя музики до формування основ співацької культури учнів молодшого шкільного віку. Поняття "основи співацької культури учнів початкової школи” визначається як здатність молодших школярів до втілення художньо-образного змісту вокально-пісенного твору шляхом використання сукупності елементарних знань з вокально-пісенного мистецтва та виконавських навичок. Методика формувального експерименту дослідження здійснювалася в чотири етапи відповідно до логіки розвитку (формування) компонентів підготовленості майбутніх вчителів музики до формування основ співацької культури молодших школярів і пов'язаної з ним підготовки китайських студентів у вищих музично-педагогічних закладах України: перший етап - мотиваційно- спонукальний; другий етап - когнітивно-змістовний, третій етап - аналітико-технологічний, четвертий - творчо-рефлексивний. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
музична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
учні початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.title |
Поетапна методика підготовки майбутнього учителя музики до формування основ співацької культури учнів початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |