dc.contributor.author |
Кузніченко, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-08T11:52:59Z |
|
dc.date.available |
2021-02-08T11:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.132:78 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7202 |
|
dc.description |
Кузніченко О. В. До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 95-100. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Автор статті розглядає особливості проходження педагогічної практики майбутніми педагогами-музикантами. Констатується вузькість освітньо-виховного процесу, коли увага акцентується в бік спеціальної (виконавської) підготовки. Припускається, що високий рівень знань, умінь та навичок з обраної спеціальності не гарантує якості саме педагогічної підготовки. Особливість організації педагогічного практикуму, а також педагогічної та виконавської практик студентів- музикантів дає можливість ефективно опанувати напрями роботи, які сприятимуть формуванню в майбутнього вчителя потенціалу саморозвитку, розвитку комплексу якостей сучасного фахівця, його професійного мислення, самосвідомості, соціальної й професійної відповідальності. Розглядаються основні підходи, що становлять методологічне підґрунтя навчально-виховного процесу у вищому мистецькому навчальному закладі. Зазначається, що розвиваючий потенціал педпрактики повинен бути спрямований на отримання студентами знань психолого-педагогічних методик діагностування, прогнозування, проектування особистості учня та власної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
педагогічна практика |
uk_UA |
dc.subject |
професійна самосвідомість |
uk_UA |
dc.subject |
педагог-музикант |
uk_UA |
dc.title |
До питання проходження педагогічної практики студентів музичних спеціальностей вищих навчальних закладів освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |