| dc.contributor.author | Кириченко, О. А. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-08T11:43:57Z | |
| dc.date.available | 2021-02-08T11:43:57Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.013:78 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7201 | |
| dc.description | Кириченко О. А. До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта / О. А. Кириченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 88-94. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті надаються засади теорії розвивального навчання і способи їх використання на практиці, розглядається позиція того, хто навчається з точки зору традиційної педагогіки, розкривається головна задача розвивального навчання - розвиток «музичного розуму» і вплив теоретичних знань студента на розвиток самостійного мислення. У статті надаються основні дидактичні принципи розвивального навчання. Дослідження особливостей реалізації принципів розвивального навчання показує, яких саме професійних якостей набуває студент як майбутній педагог у процесі навчання. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | комплексний розвиток | uk_UA |
| dc.subject | самостійне мислення | uk_UA |
| dc.subject | загальна інтелектуалізація | uk_UA |
| dc.subject | емоційна культура | uk_UA |
| dc.subject | слуховий досвід | uk_UA |
| dc.title | До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |