dc.contributor.author |
Кириченко, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-08T11:21:29Z |
|
dc.date.available |
2021-02-08T11:21:29Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013:78 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7199 |
|
dc.description |
Кириченко О. А. До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта / О. А. Кириченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 88-94. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті надаються засади теорії розвивального навчання і способи їх використання на практиці, розглядається позиція того, хто навчається з точки зору традиційної педагогіки, розкривається головна задача розвивального навчання - розвиток «музичного розуму» і вплив теоретичних знань студента на розвиток самостійного мислення. У статті надаються основні дидактичні принципи розвивального навчання. Дослідження особливостей реалізації принципів розвивального навчання показує, яких саме професійних якостей набуває студент як майбутній педагог у процесі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
комплексний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
самостійне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
загальна інтелектуалізація |
uk_UA |
dc.subject |
емоційна культура |
uk_UA |
dc.subject |
слуховий досвід |
uk_UA |
dc.title |
До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |