Abstract:
У статті надаються засади теорії розвивального навчання і способи їх використання на практиці, розглядається позиція того, хто навчається з точки зору традиційної педагогіки, розкривається головна задача розвивального навчання - розвиток «музичного розуму» і вплив теоретичних знань студента на розвиток самостійного мислення. У статті надаються основні дидактичні принципи розвивального навчання. Дослідження особливостей реалізації принципів розвивального навчання показує, яких саме професійних якостей набуває студент як майбутній педагог у процесі навчання.
Description:
Кириченко О. А. До питання використання технології розвивального навчання в практичній роботі педагога-музиканта / О. А. Кириченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 88-94.