dc.contributor.author |
Чжан, Цзінцзін |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-08T11:02:13Z |
|
dc.date.available |
2021-02-08T11:02:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.637 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7197 |
|
dc.description |
Чжан Цзінцзін Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики / Цзінцзін Чжан / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 72-80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються особливості мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики. Мистецька рефлексія розглядається як особистісна властивість, що реалізується у різних видах діяльності. Структура мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики складається 2 компонентів: мотиваційного, когнітивного, емоційного та конативного, що виявляються у чотирьох рівнях сформованості. Визначені критерії сформованості мистецької рефлексії (міра прагнення оволодіння мистецькою рефлексією, ступінь розуміння сутності та особливостей мистецької рефлексії, міра емоційного включення до мистецької рефлексії, міра володіння необхідними вміннями для мистецької рефлексії) дозволяють виокремити чотири рівні сформованості мистецької рефлексії (початковий, задовільний, достатній оптимальний). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
мистецька рефлексія |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель музики |
uk_UA |
dc.title |
Структура та рівні сформованості мистецької рефлексії майбутніх учителів музики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |