dc.contributor.author | Назаренко, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T09:00:28Z | |
dc.date.available | 2021-02-05T09:00:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7191 | |
dc.description | Назаренко Н. В. Естетичні принципи масової музичної культури / Н.В.Назаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 39-45. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються естетичні принципи масової музичної культури як специфічний прояв загальних естетичних принципів масової культури. Визначається, що суттєві ознаки продуктів масової музичної культури - стійкі, універсальні звукові символи, перетворені на готові звукообразні кліше сприяють їх сприйманню як звичної й комфортної реальності, що не потребує ніякої рефлексії. Ці ознаки надають можливість для естетичної оцінки артефактів масової музичної культури,як і масової культури взагалі, як мистецтва тривіального. Як мистецтво тривіального масова музична культура створює штучний світ клонованих музичних образів, а також виконавців - поп- ідолів, які споживаються масовим слухачем як світ досконалих речей, що відволікає його від реального світу, втілюючи естетичний принцип масової культури - «втечу від реальності». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | масова музична культура | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | масова культура | uk_UA |
dc.subject | інтонація | uk_UA |
dc.subject | шлягер | uk_UA |
dc.subject | поп-ідол | uk_UA |
dc.subject | неоміфологія | uk_UA |
dc.title | Естетичні принципи масової музичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |