Abstract:
У статті аналізуються основні компоненти музично-виконавської діяльності як складової професійної підготовки майбутніх фахівців- музикантів з точки зору аксіологічної значущості. Зазначається, що ціннісна значущість твору мистецтва залежить від того, наскільки глибоко виконавець проникне в стильову специфіку останнього, міри творчої самобутності та художньої досконалості як твору, так і його інтерпретатора. Аналізуючи музично-виконавську складову професійної підготовки, визначаються головні її компоненти, що впливатимуть на формування ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців-музикантів: музично-виконавська майстерність, музично-виконавське мислення, індивідуальність, інтелект, інтуїція, що визначається як компоненти музично-виконавської інтерпретації та автоматизація рухів.
Description:
Борисова С. В. Музично-виконавська складова професійної підготовки майбутніх фахівців-музикантів (аксіологічний аспект) / С. В. Борисова, О. С. Плохотнюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 34-38.