Abstract:
У даній статті розкриваються сучасні освітні технології у навчальному процесі вищого навчального закладу, котрі вміщують активні методи навчання; надається характеристика інноваційних технологій, а саме: технологія портфоліо, що дозволяє враховувати результати, досягнуті студентом в різноманітних видах діяльності; технологія проектів, яка сприяє розвитку пізнавальних знань, умінь, навичок; критичне мислення, основними прийомами якого є – кластер, інсерт, сінквейн. Надається характеристика та аналіз активних методів навчання у ВНЗ: «фундаменталістський», «гроно», «515», «кейс – стаді», «сократичний діалог», різновид інноваційних форм лекцій (нетрадиційної форми проведення, лекція-візуалізація, лекція удвох, лекція із заздалегідь запланованими помилками, лекція-пресконференція, лекція-бесіда, лекція з розбором конкретних ситуацій) та навчальних семінарів (міждисциплінарний семінар, проблемний семінар, тематичний семінар, орієнтований семінар, системний семінар, навчальні дискусії, навчальні зустрічі за «круглим столом»).
Description:
Краснова Н. П. Активні методи навчання у ВНЗ в контексті сучасних освітніх технологій / Н. П. Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 261-273.