Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови

Show simple item record

dc.contributor.author Ішутіна, О. Є.
dc.date.accessioned 2021-02-03T14:22:20Z
dc.date.available 2021-02-03T14:22:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7154
dc.description Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 255-260. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено моніторингу професійної компетентності майбутнього вчителя української мови. Висвітлено сутність лінгвометодичного моніторингу як технології спостереження, вимірювання й оцінювання професійної компетентності студентів філологічних факультетів. У цьому контексті розкрито проблему класифікації видів контролю й певні аспекти їх застосування під час моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено особливостям контролю й вимірювання компетентностей і схарактеризовано предметно-діяльнісний підхід як провідний у контролі лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject моніторинг uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject предметно-діяльнісний підхід uk_UA
dc.title Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account