dc.contributor.author |
Ішутіна, О. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-03T14:22:20Z |
|
dc.date.available |
2021-02-03T14:22:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7154 |
|
dc.description |
Ішутіна О. Є. Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 255-260. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено моніторингу професійної компетентності майбутнього вчителя української мови. Висвітлено сутність лінгвометодичного моніторингу як технології спостереження, вимірювання й оцінювання професійної компетентності студентів філологічних факультетів. У цьому контексті розкрито проблему класифікації видів контролю й певні аспекти їх застосування під час моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх фахівців. Окрему увагу приділено особливостям контролю й вимірювання компетентностей і схарактеризовано предметно-діяльнісний підхід як провідний у контролі лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
моніторинг |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
контроль |
uk_UA |
dc.subject |
предметно-діяльнісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні аспекти моніторингу лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів української мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |