dc.contributor.author |
Гліченко, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-03T13:49:03Z |
|
dc.date.available |
2021-02-03T13:49:03Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7151 |
|
dc.description |
Гліченко О. О. Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів / О. О. Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 235-242. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
професійна підготовка практичних психологів |
uk_UA |
dc.subject |
діалог |
uk_UA |
dc.subject |
діалогічна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
інтерсуб’єктний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
діалогічна технологія |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні освітні технології в системі професійної підготовки практичних психологів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |