Abstract:
У статті розкрито сутність тренінгу як ефективного методу навчання у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Акцентовано на можливостях даного методу навчання у процесі магістерської підготовки викладачів вишів; показано доцільність тренінгів у процесі магістерської підготовки зазначених фахівців. Схарактеризовано цілі, зміст тренінгу, спрямованого на формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх педагогів; визначено його завдання: сформувати уявлення магістрантів про соціально-комунікативну компетентність як системо-утворюючий компонент професійної компетентності; організувати спостереження учасників за проявом власної соціально-комунікативної компетентності в тренінгових ситуаціях; створити умови для адекватної оцінки ступеня розвиненості рефлексивності, емпатичності, гнучкості, здатності до співробітництва, емоційної привабливості; власних можливостей і здібностей до професійної взаємодії; сформувати уявлення про способи й прийоми професійно-особистісного саморозвитку, забезпечити оволодіння деякими з них.
Розкрито сутність трьох занять тренінгу.
Description:
Верченко Л. С. Тренінги у процесі формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / Л.С. Верченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 228-234.