Abstract:
Статтю присвячено проблемі корекції поведінки агресивних школярів навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Були визначені основні періоди у розвитку проблеми корекції поведінки зазначеної вище категорії учнів. Уточнено сутність, структура і зміст корекції поведінки. Розроблено форми превентивної роботи з підлітками, що формують якості доброти, чуйності, співпереживання іншим. Обгрунтовано педагогічні умови корекції поведінки агресивних учнів, реалізація яких забезпечує зміну поведінки соціально дезадаптованих підлітків навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Висвітлено педагогічні рекомендації для вихователів з питань організації процесу виховання агресивних підлітків, та для членів їх сімей, дотримуючись відповідних принципів: рівноправності, безпечного діалогу, пересікання поля впливів, точки опору, конструктивності, оптимізму, а також взаємодії сумісних зусилль які допоможуть підлітку знайти шляхи вирішення проблеми.
Description:
Босак О. С. Педагогічні умови корекції поведінки агресивних підлітків у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи / Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 220-227.