dc.contributor.author |
Чіжова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-03T11:36:37Z |
|
dc.date.available |
2021-02-03T11:36:37Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7148 |
|
dc.description |
Чіжова Н. В. Роль методу проектів у розвитку особистісної мобільності студентів вузів / Н. В. Чіжова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 214-219. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні характеристики та особливості проблемно-орієнтованого проекту. Розкрита його основна сутність та вимоги до виконуючих сторін. Серед основних переваг цього методу виділена його практична значущість та розвивальний вплив, який він здійснює на студентів. Без сумніву, проекти сприяють розвитку пізнавальних навичок студентів, здатності орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно і творчо вирішувати проблеми, критично ставитись до отриманої інформації. В статті підкреслено, що формуванню особистісної мобільності студентів сприяє розвиток комунікативних навичок та навичок роботи в групі під час роботи над проектом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
проблемно-орієнтований проект |
uk_UA |
dc.subject |
особистісна мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
академічна мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
проектна група |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Роль методу проектів у розвитку особистісної мобільності студентів вузів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |