dc.contributor.author |
Зеленський, Б. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-02T12:00:27Z |
|
dc.date.available |
2021-02-02T12:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7127 |
|
dc.description |
Зеленський Б. Р. Проблема формування професійної мобільності студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів у контексті реалізації компетентнісного підходу до підготовки фахівця фармацевтичної галузі / Б.Р.Зеленський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - №6 (303),жовтень. - Ч.2. – С.163-169. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито суть компетентнісного підходу в організації вищої професійної освіти; уточнено змістове наповнення дефініції «професійна компетенція». З огляду на сучасні соціально-економічні виклики, тенденції реформування вищої фармацевтичної освіти та вимоги компетентнісного підходу до підготовки студентів фармацевтичних вишів охарактеризовано ключові компетенції майбутніх працівників фармацевтичної галузі. З’ясовано суть поняття «професійна мобільність», визначено роль і місце професійної мобільності в системі вимог до майбутніх працівників фармації, акцентовано увагу на її складниках та різновидах. Запропоновано шляхи формування професійної мобільності студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
професійна мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
формування |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
вищі фармацевтичні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
шляхи |
uk_UA |
dc.title |
Проблема формування професійної мобільності студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів у контексті реалізації компетентнісного підходу до підготовки фахівця фармацевтичної галузі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |