Abstract:
У статті розкрито сутність трактування феномену «культура», «корпоративна культура» з точки зору філософії, психології, педагогіки, соціології, культурології. Розкрито сутність та особливості корпоративної культури, її вплив на особистість студента. Виокремлено сучасні підходи до визначення поняття «корпоративна культура». Представлено сутнісні характеристики функцій корпоративної культури вищого навчального закладу. Розкрито ціннісно-нормативний, організаційний, комунікаційний, соціально-психологічний, знаковосимвольний, а також зовнішньо-ідентифікаційний компоненти корпоративної культури. Виділено специфічні риси, а також чинники впливу на формування корпоративної культури студентів.
Description:
Бровко К. А. Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості / К.А.Бровко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 132-138.