dc.contributor.author |
Босенко, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T14:18:02Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T14:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7121 |
|
dc.description |
Босенко М. В. Реформування системи вищої освіти у контексті болонського процесу: проміжні результати та виклики / М.В.Босенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 125-131. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових праць сучасних вітчизняних та зарубіжних педагогів встановлено основні результати болонського процесу у сфері реформування системи вищої освіти європейських країн, наголошено на ключових проблемах, які перешкоджають розвитку цього процесу у країнах СНД, окреслено перспективи розбудови освітньої реформи в країнах-учасницях болонської декларації в цілому та в Україні зокрема. Незважаючи на загальну позитивну оцінку болонського процесу, автор наголошує, що сучасними викликами у реформуванні системи вищої освіти в Україні залишаються проблеми оптимізації структури вищих навчальних закладів, розширення кількості навчальних напрямів і спеціальностей підготовки фахівців різних рівнів, удосконалення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
Болонська декларація |
uk_UA |
dc.subject |
болонський процес |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освітні реформи |
uk_UA |
dc.title |
Реформування системи вищої освіти у контексті болонського процесу: проміжні результати та виклики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |