dc.contributor.author |
Литвиненко, О. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T14:35:18Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T14:35:18Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7092 |
|
dc.description |
Литвиненко О. Г. Структура соціальної активності молодшого школяра /О. Г. Литвиненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 60-64. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянута структура соціальної активності молодшого школяра у сучасній довідковій літературі.
Визначено змістові компоненти соціальної активності молодших школярів. Розглянуто етимологію тлумачення понять «активність» та «соціальний», що відображають характер функціонування індивідів та соціальних груп у суспільстві. Узагальнено погляди вчених на змістові складові соціальної активності особистості.
Доведено, що однією з найголовніших умов розвитку активності виступає взаємодія індивіда з соціумом, що проявляється у різноманітних видах діяльності, задоволенні соціальних потреб.
Визначено, у структурі соціальної активності: емоційно-ціннісний, когнітивний, практичний компоненти, які репрезентуються у соціальній поведінці, соціальній позиції вихованців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
соціальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
активність |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.title |
Структура соціальної активності молодшого школяра |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |