dc.contributor.author |
Лебедик, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T14:10:10Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T14:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7091 |
|
dc.description |
Лебедик Л. В. Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури / Л. В. Лебедик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 52-59. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проблематика удосконалення форм педагогічної підготовки майбутніх магістрів до проектування дидактичних систем в контексті принципів Болонської декларації аналізується через призму модульного підходу. Завдяки модульному підходу дослідником було змінено систему лекційних занять – зміст предмета розглядався не тільки оглядово, а й за раніше розробленою модульною програмою, яка вивчалася методом «заглиблення в предмет». Зроблено висновок, що найефективнішими з форм навчання є інтерактивні та практична підготовка до проектувальної діяльності будь-яких магістрів як викладачів вищої школи, а не лише магістрів спеціалізації «Педагогіка вищої школи». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
викладач вищої школи |
uk_UA |
dc.subject |
магістр |
uk_UA |
dc.subject |
дидактична система |
uk_UA |
dc.subject |
форма навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Болонський процес |
uk_UA |
dc.title |
Модульний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |