dc.contributor.author |
Кочерга, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T13:43:29Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T13:43:29Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7090 |
|
dc.description |
Кочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії / Є. В. Кочерга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 47-52. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено необхідність розробки критеріїв та показників сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Критерії та показники сформованості дозволяють оцінити ефективність освітнього процесу щодо формування цієї компетентності у майбутніх вчителів хімії. Розкрито сутність ціннісно-мотиваційного, інформаційно-змістового, організаційно-діяльнісного, конативного та результативно-рефлексивного критеріїв сформованості здоров’язбережувальної компетентності. До кожного з критеріїв підібрано відповідні показники, які визначають зміст кожного з критеріїв. Встановлено рівні розвитку здоров’язбережувальної компетентності (високий, достатній, середній та низький). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
здоров’язбережувальна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
критерій сформованості |
uk_UA |
dc.subject |
показник сформованості |
uk_UA |
dc.title |
Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |