dc.contributor.author |
Дудник, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T11:51:07Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T11:51:07Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7086 |
|
dc.description |
Дудник О. М. Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 25-31. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанню контекстного навчання, як однієї з провідних практико зорієнтованих освітніх систем. Проаналізовано сутність понять «контекст», «контекстне навчання» та «контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів». Окреслено специфіку професійно-педагогічної діяльності майбутнього спеціаліста початкової ланки, відповідно до якої розглянуто організаційні форми (навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна, навчально-професійна) та методи (контекстна ділова гра, аналіз педагогічних ситуацій, розв’язання професійно-педагогічних завдань) контекстного навчання в межах професійної підготовки фахівця зазначеного профілю у ВНЗ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
контекст |
uk_UA |
dc.subject |
контекстне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
організаційні форми та методи контекстного навчання |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |