Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика формування навичок орієнтації в іншомовному тексті

Show simple item record

dc.contributor.author Миронова, Т.Ю.
dc.contributor.author Ковалевська, О.В.
dc.date.accessioned 2021-01-16T10:17:56Z
dc.date.available 2021-01-16T10:17:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6898
dc.description Миронова Т. Ю. Методика формування навичок орієнтації в іншомовному тексті / Т.Ю.Миронова,О.В.Ковалевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Філологічні науки. - 2020. - №4 (335),листопад. – С.195-202. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена реалізації на конкретному мовному матеріалі підходу до навчання читанню іноземною мовою студентів нефілологічних спеціальностей, який заснований на врахуванні істотних характеристик читання як виду мовленнєвої діяльності з опорою на аналіз граматичних ознак, що містяться у тексті. Висвітлений у статті підхід до навчання читанню передбачає управління процесом формування у студентів орієнтовної основи навчальних дій. Такий метод несе в собі великі переваги, адже це сприяє розробці навичок творчого аналізу смислового змісту читаного. Перевага методу також полягає в тому, що він забезпечує однозначне зв’язування мовної форми і змісту, а також виключає інтерференцію рідної та іноземної мови шляхом діференціювання мовних уявлень у різних мовах. Для того, щоб зрозуміти граматичне явище, читаючи текст, ми повинні вміти, насамперед, пізнати це явище за формою і зв’язати форму з відповідним значенням. Розпізнавання граматичних явищ спирається на характерні ознаки цих явищ, які символізують про їхню наявність. Читання як комунікативний процес ставить перед читачем наступні завдання: розпізнати графічну форму морфем, слів, речень і сприймати зміст. Зріле читання характеризується автоматизмом перцептивної обробки поданого друкованого матеріалу і адекватністю вирішення змістових завдань, які виникають під час здійснення мовленнєвої діяльності. Тому, шлях навчання пасивної граматики повинен повторювати цей комунікативний процес: опис явищ пасивної граматики повинно проводитися від форми (її ознак) до розкриття змісту, а вправи повинні бути спрямовані на вироблення автоматизму впізнавання цих ознак і співвідношення їх з відповідним значенням. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries філологічні науки;
dc.subject граматичні ознаки uk_UA
dc.subject методика орієнтація uk_UA
dc.subject іншомовний текст uk_UA
dc.subject студенти нефілологічних спеціальностей uk_UA
dc.title Методика формування навичок орієнтації в іншомовному тексті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account