Abstract:
У статті розглянуто основні моменти з організації і змісту позашкільної гурткової роботи, як однієї з найважливіших складових позашкільної освіти. Підкреслено необхідність подальшого розвитку гурткової роботи, як в межах загальноосвітньої школи (позаурочна робота), так і в рамках діяльності позашкільних закладів освіти. Було схарактеризовано основні ознаки, присутні будь-якому гурткові, підкреслено основні відмінності гурткових занять від шкільних уроків, у тому числі відмінності у формах методах викладання. У статті також підкреслюється, що гурткова робота – це окрема форма навчання і виховання, яку доцільно називати колективною формою самоосвіти. На користь цього ствердження наводяться факти, що за формою навчання робота гуртка є колективною, а за способом здобуття нових знань і формування умінь та навичок – індивідуальною. І має переваги як колективного навчання, так і індивідуального.
Description:
Цибулько Л. Г. Організація і зміст гурткової роботи / Л.Г. Цибулько, О.А. Білецький, Є.О. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.176-183.