Abstract:
В статті трактовано ключове поняття «полікультурна освіта майбутніх учителів іноземних мов». Виокремлено актуальність викладання гуманітарних дисциплін у закладах вищої освіти, зокрема іноземної мови, що розширює мовні знання студентів і дає їм можливість стати повноправними членами полікультурного середовища. Також представлені терміни-синоніми поняття «полікультура» та головні цілі полікультурної освіти. Отже, можна констатувати, що полікультурність особистості майбутніх учителів іноземної мови полягає у прагненні під час міжкультурного спілкування з представниками інших мов і культур зрозуміти іншомовну специфічну систему мови і концепти культури, їх систему ціннісно-смислових орієнтирів, інтегрувати новий досвід у власну систему мови і концепти культури, а також проаналізувати систему власної культури через пізнання нової культури, що призводить до формування полікультурних ціннісних орієнтирів.
Description:
Шкарлет В. О. Формування полікультурності майбутніх учителів іноземних мов в контексті полікультурної освіти / В.О. Шкарлет // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.162-168.