Abstract:
У даній статті теоретично обґрунтовано необхідність формування креативності у системі професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва, здійснено диференціація сутності понять «креативність» і «творчість», що сприяло глибокому розумінню співвідношення між цими поняттями. У результаті логіко-семантичного аналізу поняттєво-категоріального апарату розкрито базові категорії дослідження «креативність» і «творчисть». Креативність визначено як здатність породжувати незвичайні ідеї, відхилятися від традиційних схем мислення, швидко вирішувати проблемні ситуації, у той час як творчість – це психічний процес, діяльність, результатом якої є створення нових матеріальних і духовних цінностей. Доведено, що креативність проявляється в процесі та розглядається як процес прояву власної індивідуальності майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва в системі професійної підготовки. Прояв індивідуальності неможливий поза межами наявності креативного мислення у майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва.
Description:
Лі Сяося Креативність в системі професійної підготовки майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва / Лі Сяося // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.117-125.