dc.contributor.author |
Дехтярьова, О.О. |
|
dc.contributor.author |
Прокопенко, Л.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-28T07:14:07Z |
|
dc.date.available |
2020-12-28T07:14:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6805 |
|
dc.description |
Дехтярьова О.О. Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога / О.О. Дехтярьова, Л.І. Прокопенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.97-104. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається роль педагога в формуванні у здобувачів освіти педагогічних ЗВО предметної компетентності в процесі вивчення анатомії, фізіології та гігієни, як основи вивчення освітніх компонентів біологічного циклу. Проведено аналіз останніх досліджень, публікацій сучасних методичних підходів до викладання анатомії, фізіології, гігієни для майбутніх педагогів, педагогів-дефектологів, вихователів. У статті висвітлено особливість викладання освітнього компоненту, як складової еколого-валеологічної підготовки студентів до здоров’язберігаючої діяльності в освітніх організаціях. Проаналізовано компетентності першокурсників у вивченні освітнього компоненту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
Викладанння |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
природничі дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
анатомія |
uk_UA |
dc.subject |
фізіологія |
uk_UA |
dc.subject |
гігієна |
uk_UA |
dc.title |
Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |