| dc.contributor.author | Дехтярьова, О.О. | |
| dc.contributor.author | Прокопенко, Л.І. | |
| dc.date.accessioned | 2020-12-28T07:14:07Z | |
| dc.date.available | 2020-12-28T07:14:07Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6805 | |
| dc.description | Дехтярьова О.О. Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога / О.О. Дехтярьова, Л.І. Прокопенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.97-104. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається роль педагога в формуванні у здобувачів освіти педагогічних ЗВО предметної компетентності в процесі вивчення анатомії, фізіології та гігієни, як основи вивчення освітніх компонентів біологічного циклу. Проведено аналіз останніх досліджень, публікацій сучасних методичних підходів до викладання анатомії, фізіології, гігієни для майбутніх педагогів, педагогів-дефектологів, вихователів. У статті висвітлено особливість викладання освітнього компоненту, як складової еколого-валеологічної підготовки студентів до здоров’язберігаючої діяльності в освітніх організаціях. Проаналізовано компетентності першокурсників у вивченні освітнього компоненту. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | Викладанння | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | природничі дисципліни | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
| dc.subject | анатомія | uk_UA |
| dc.subject | фізіологія | uk_UA |
| dc.subject | гігієна | uk_UA |
| dc.title | Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |