Abstract:
У даній статті розкрито стан розробленості педагогічного явища, здійснено теоретичний аналіз положень законодавчих вітчизняних і міжнародних освітніх документів, що уможливило визначення мети, завдань, змісту та структури професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. У результаті логіко-семантичного аналізу поняттєвокатегоріального апарату розкрито базові категорії дослідження: «професійна діяльність», «професійна діяльність майбутнього вчителя фізичної культури», «взаємодія». Здійснено контент-аналіз і запропоновано основні дефініції: «компетентність», «інтерактивна компетентність». Визначено поняття інтерактивна компетентність у дослідженні вона трактується як професійна інтегральна якість особистості, яка виявляється у її здатності до міжособистісної комунікації, передбачає її спроможність активізувати діяльність у межах міжсуб’єктної взаємодії і визначає її готовність до здійснення безперервного індивідуального розвитку, науково-практичним підґрунтям якої є сукупність знань, умінь, досвіду тактовного і рівноправного спілкування за створених комфортних творчих умов взаємодії.
Description:
Шехавцов М. О.Інтерактивна компетентність в системі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / М. О. Шехавцова, Н. М. Ахтирська, Н. О. Симоненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.61-68.