Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2020-12-22T12:17:57Z
dc.date.available 2020-12-22T12:17:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6762
dc.description Кокнова Т. А. Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.24-35. uk_UA
dc.description.abstract У статті подано визначення лінгвометодичної компетентності, простежено її зв’язок з компетентнісний підходом в освіті. Виділено три структурні компоненти лінгвометодичної компетентності (лінгвопредметний, дидактико-методичний та науково-дослідницький) та наведено компетенції, що входять до складу кожного з них. Представлено детальній аналіз змісту навчальних дисциплін, та виокремлено дисципліни, що сприяють розвитку лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови, як з циклу гуманітарної так і загальної підготовки, запропоновано деталізувати програму дисципліни орієнтовно до потреб, з якими будуть стикатися викладачі іноземних мов у процесі майбутньої професійної діяльності. Окреслено основні шляхи ущільнення та збагачення змісту дисциплін з циклу гуманітарних наук магістерської програми, зорієнтованого на формування лінгвометодичної компетентності (за рахунок тем конкретних навчальних дисциплін або додатково введених спецкурсів). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject змістовний рівень uk_UA
dc.subject майбутні вчителі іноземних мов uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account