dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T12:17:57Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T12:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6762 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.24-35. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано визначення лінгвометодичної компетентності, простежено її зв’язок з компетентнісний підходом в освіті. Виділено три структурні компоненти лінгвометодичної компетентності (лінгвопредметний, дидактико-методичний та науково-дослідницький) та наведено компетенції, що входять до складу кожного з них. Представлено детальній аналіз змісту навчальних дисциплін, та виокремлено дисципліни, що сприяють розвитку лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови, як з циклу гуманітарної так і загальної підготовки, запропоновано деталізувати програму дисципліни орієнтовно до потреб, з якими будуть стикатися викладачі іноземних мов у процесі майбутньої професійної діяльності. Окреслено основні шляхи ущільнення та збагачення змісту дисциплін з циклу гуманітарних наук магістерської програми, зорієнтованого на формування лінгвометодичної компетентності (за рахунок тем конкретних навчальних дисциплін або додатково введених спецкурсів). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
змістовний рівень |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |