dc.contributor.author |
Гаврюшенко, Г. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-20T10:30:14Z |
|
dc.date.available |
2020-12-20T10:30:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 377.016:33 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6731 |
|
dc.description |
Гаврюшенко Г.В.Інноваційні підходи до викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спеціальністю «Середня освіта (Географія)» / Г. В. Гаврюшенко // Науковий вісник Херсонського державного університету : Географічні науки. - 2018. - Вип. 9. - С. 39-44 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті систематизовано методичні рекомендації щодо використання окремих інноваційних технологій під час викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спе- ціальністю «Середня освіта (Географія)». Особливу увагу приділено впровадженню таких тех- нологій, як технологія «перевернутого навчання», гейміфікація, використання ментальних карт,
технологія інтерактивного та творчого навчання, технологія розвитку дивергентного мислення. Запропоновано конкретні приклади навчальних завдань для реалізації кожної із зазначених тех- нологій. Розглянуто переваги від вивчення економічних процесів і явищ на реальних (життє- вих) прикладах. Наведено рекомендації щодо формування цифрової компетентності студентів. Обґрунтовано необхідність впровадження диференційованого підходу до корекції та контролю знань студентів із дисципліни. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
технології навчання |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
географія |
uk_UA |
dc.subject |
економіка |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні методи навчання |
uk_UA |
dc.title |
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ» СТУДЕНТАМ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |