| dc.contributor.author | Гаврюшенко, Г. В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-12-20T10:30:14Z | |
| dc.date.available | 2020-12-20T10:30:14Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 377.016:33 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6731 | |
| dc.description | Гаврюшенко Г.В.Інноваційні підходи до викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спеціальністю «Середня освіта (Географія)» / Г. В. Гаврюшенко // Науковий вісник Херсонського державного університету : Географічні науки. - 2018. - Вип. 9. - С. 39-44 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті систематизовано методичні рекомендації щодо використання окремих інноваційних технологій під час викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спе- ціальністю «Середня освіта (Географія)». Особливу увагу приділено впровадженню таких тех- нологій, як технологія «перевернутого навчання», гейміфікація, використання ментальних карт, технологія інтерактивного та творчого навчання, технологія розвитку дивергентного мислення. Запропоновано конкретні приклади навчальних завдань для реалізації кожної із зазначених тех- нологій. Розглянуто переваги від вивчення економічних процесів і явищ на реальних (життє- вих) прикладах. Наведено рекомендації щодо формування цифрової компетентності студентів. Обґрунтовано необхідність впровадження диференційованого підходу до корекції та контролю знань студентів із дисципліни. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | технології навчання | uk_UA |
| dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
| dc.subject | географія | uk_UA |
| dc.subject | економіка | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | uk_UA |
| dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ЕКОНОМІКИ» СТУДЕНТАМ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ГЕОГРАФІЯ)» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |