Abstract:
У статті систематизовано методичні рекомендації щодо використання окремих інноваційних технологій під час викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спе- ціальністю «Середня освіта (Географія)». Особливу увагу приділено впровадженню таких тех- нологій, як технологія «перевернутого навчання», гейміфікація, використання ментальних карт,
технологія інтерактивного та творчого навчання, технологія розвитку дивергентного мислення. Запропоновано конкретні приклади навчальних завдань для реалізації кожної із зазначених тех- нологій. Розглянуто переваги від вивчення економічних процесів і явищ на реальних (життє- вих) прикладах. Наведено рекомендації щодо формування цифрової компетентності студентів. Обґрунтовано необхідність впровадження диференційованого підходу до корекції та контролю знань студентів із дисципліни.
Description:
Гаврюшенко Г.В.Інноваційні підходи до викладання дисципліни «Основи економіки» студентам, які навчаються за спеціальністю «Середня освіта (Географія)» / Г. В. Гаврюшенко // Науковий вісник Херсонського державного університету : Географічні науки. - 2018. - Вип. 9. - С. 39-44