dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-08T18:51:14Z |
|
dc.date.available |
2016-05-08T18:51:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/665 |
|
dc.description |
Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
позиція |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |