| dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-08T18:51:14Z | |
| dc.date.available | 2016-05-08T18:51:14Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/665 | |
| dc.description | Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | позиція | uk_UA |
| dc.subject | мотивація | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |