Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцов, М. О.
dc.date.accessioned 2020-12-09T16:17:07Z
dc.date.available 2020-12-09T16:17:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 37.09:[316.485.26:004]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6646
dc.description Шехавцов М. О. Специфіка організації навчально-виховного процесу в умовах інформаційно-гібридної війни / М. О. Шехавцов // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 4 (160). - С. 54-57. uk_UA
dc.description.abstract У статті простежено взаємозв’язок понять «особистість – інформаційна культура – інформаційне суспільство – інформаційно-гібридна війна», які на сучасному етапі вимагають використання нового погляду в контексті формування інформаційної культури майбутніх учителів в умовах інформаційно-гібридної війни. Метою роботи є визначення специфіки організації навчально-виховного процесу в умовах інформаційно-гібридної війни з метою формування інформаційної культури майбутніх учителів. Методологія дослідження спирається на визначення понятійно-категоріального апарату дослідження, включає обґрунтування його теоретичних засад, аналіз та систематизацію існуючого досвіду, охоплює аналіз публікацій, присвячених питанню, що вивчається, у друкованих періодичних виданнях та Internet-ресурсах. Наукова новизна полягає у визначенні існування особистості в інформаційному суспільстві в умовах інформаційно-гібридної війни. Це означає, що нам необхідно дослідити специфіку організації навчально-виховного процесу і надати сучасне трактування «інформаційно-гібридна війна» з позиції педагогічної науки і визначити її вплив на навчально-виховний процес студентської молоді в університеті. У ході теоретичного аналізу існуючих досліджень були зроблені висновки, які містять ключові поняття статті. Отже, інформаційно-психологічний вплив спрямовується як на індивідуальну, так і на суспільну свідомість інформаційно-психологічними засобами, що викликає зміну поглядів, думок, відносин, ціннісних орієнтацій, мотивів, стереотипів особистості з метою вплинути на її діяльність (або бездіяльність) і поведінку. Такі впливи передбачають досягнення певної реакції, поведінки (дії або бездіяльності) особистості, яка відповідає певній меті інформаційно-психологічного впливу. Перспективи подальшого дослідження лежать у площині розробки критеріїв сформованості інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційногібридної війни. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інформаційні війни uk_UA
dc.subject гібридна війна uk_UA
dc.subject інформаційна культура uk_UA
dc.title СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account