Abstract:
У статті простежено взаємозв’язок понять «особистість – інформаційна культура – інформаційне суспільство – інформаційно-гібридна війна», які на сучасному
етапі вимагають використання нового погляду в контексті формування інформаційної
культури майбутніх учителів в умовах інформаційно-гібридної війни. Метою роботи є визначення специфіки організації навчально-виховного процесу в умовах інформаційно-гібридної війни з метою формування інформаційної культури
майбутніх учителів. Методологія дослідження спирається на визначення понятійно-категоріального апарату дослідження, включає обґрунтування його теоретичних засад, аналіз та систематизацію існуючого досвіду, охоплює аналіз публікацій, присвячених питанню, що вивчається, у друкованих періодичних виданнях та Internet-ресурсах. Наукова новизна полягає у визначенні існування особистості в інформаційному суспільстві в умовах інформаційно-гібридної війни. Це означає, що нам необхідно дослідити специфіку організації навчально-виховного процесу і надати сучасне трактування «інформаційно-гібридна війна» з позиції педагогічної науки і визначити її вплив на навчально-виховний процес студентської молоді в університеті. У ході теоретичного аналізу існуючих досліджень були зроблені висновки, які містять ключові поняття статті. Отже, інформаційно-психологічний вплив спрямовується як на індивідуальну, так і на суспільну свідомість інформаційно-психологічними засобами, що викликає зміну поглядів, думок, відносин, ціннісних орієнтацій, мотивів, стереотипів особистості з метою вплинути на її діяльність (або бездіяльність) і поведінку. Такі впливи передбачають досягнення певної реакції, поведінки (дії або бездіяльності) особистості, яка відповідає певній меті інформаційно-психологічного впливу. Перспективи подальшого дослідження лежать у площині розробки критеріїв сформованості інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційногібридної війни.