dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-08T18:38:24Z |
|
dc.date.available |
2016-05-08T18:38:24Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.issn |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/663 |
|
dc.description |
Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2011. – № 6 – 7. – С. 219 – 227. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті охарактеризований сучасний стан наукового обґрунтування змісту поняття «професійна позиція» майбутніх учителів як системи ставлень вчителя до учнів, до себе, до колег, що визначає його поведінку, стиль життя і діяльності; обґрунтовані основні наукові підходи до визначення змісту та структури професійної позиції майбутніх учителів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
позиція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |