Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Літовка, О. П.
dc.date.accessioned 2016-05-08T18:38:24Z
dc.date.available 2016-05-08T18:38:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 371.134
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/663
dc.description Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2011. – № 6 – 7. – С. 219 – 227. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризований сучасний стан наукового обґрунтування змісту поняття «професійна позиція» майбутніх учителів як системи ставлень вчителя до учнів, до себе, до колег, що визначає його поведінку, стиль життя і діяльності; обґрунтовані основні наукові підходи до визначення змісту та структури професійної позиції майбутніх учителів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject позиція uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account