| dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-08T18:38:24Z | |
| dc.date.available | 2016-05-08T18:38:24Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/663 | |
| dc.description | Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2011. – № 6 – 7. – С. 219 – 227. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті охарактеризований сучасний стан наукового обґрунтування змісту поняття «професійна позиція» майбутніх учителів як системи ставлень вчителя до учнів, до себе, до колег, що визначає його поведінку, стиль життя і діяльності; обґрунтовані основні наукові підходи до визначення змісту та структури професійної позиції майбутніх учителів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | позиція | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Зміст та структура професійної позиції майбутніх учителів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |