| dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-08T18:32:40Z | |
| dc.date.available | 2016-05-08T18:32:40Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/662 | |
| dc.description | Професійна позиціїя як складова фахової підготовки майбутніх учителів у педагогічному коледжі / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 7(242). – С. 163 – 170. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | позиція | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | особистість | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Професійна позиціїя як складова фахової підготовки майбутніх учителів у педагогічному коледжі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |