dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-08T18:32:40Z |
|
dc.date.available |
2016-05-08T18:32:40Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/662 |
|
dc.description |
Професійна позиціїя як складова фахової підготовки майбутніх учителів у педагогічному коледжі / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 7(242). – С. 163 – 170. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
позиція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Професійна позиціїя як складова фахової підготовки майбутніх учителів у педагогічному коледжі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |