dc.contributor.author |
Тарарива, Л. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-06T17:50:14Z |
|
dc.date.available |
2016-05-06T17:50:14Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
37.016.14:91(477) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/655 |
|
dc.description |
Проектна технологія як засіб формування свідомої особистості в соціокультурному просторі / Л. Ю. Тарарива // Культурний контекст – основа творчого саморозвитку національно свідомої особистості : мат. Всеукр. наук.-практ. конф. – Стаханов : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2014. – С. 33 – 41. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено інноваційну стратегію освітньої роботи – впровадження проектних технологій як засобу формування свідомої особистості в соціокультурному просторі, фактора вмотивування студента до самостійного продукування знань, формування усвідомлення національної ідентичності й толерантності до культурних традицій інших націй. Проектну технологію визначено важливою в оновленні та інтенсифікації викладання навчальної дисципліни, яка сприяє залученню до світової наукової практики, інтеграції в європейський педагогічний простір. У статті подано опис реалізації проектних технологій у навчальному процесі в умовах педагогічного коледжу. Окреслено напрямки зініційованих проектів, а також продукти досліджень (електронний посібник, електронна газета, блог тощо). Аналіз перспектив проектних технологій у навчальному процесі підтверджує необхідність використання технології в середовищі навчального закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
проект |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
простір |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.title |
Проектна технологія як засіб формування свідомої особистості в соціокультурному просторі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |