dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Борисенко, Л. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-05T22:35:44Z |
|
dc.date.available |
2016-05-05T22:35:44Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/652 |
|
dc.description |
Здоров’язбережувальний напрям роботи в початковій школі як умова удосконалення навчально-виховного процесу / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко // Питання педагогіки, психології та методики початкового навчання : наукова дискусія : матеріали Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції. – Суми : СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2014. – С. 178–182. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Головною умовою покращення здоров'я учнів є створення здоров'язберігаючого середовища, головними ознаками якого є: оптимальне поєднання методів, форм, засобів навчання та виховання, їх відповідність віковим особдивостям школярів; дослідження впливу нових навчально-методичних засобів навчання на здоров'я учнів; дотримання режиму рухової активності, поєднання рухового і статичного навантаження; забезпечення емоційно сприятливої атмосфери навчання; формування в учнів та їх батьків культури здоров'я. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
культура здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.title |
Здоров’язбережувальний напрям роботи в початковій школі як умова удосконалення навчально-виховного процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |