Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шинкарьова, О. Д.
dc.date.accessioned 2020-11-04T09:44:51Z
dc.date.available 2020-11-04T09:44:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6442
dc.description Шинкарьова О. Д. Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності / О. Д. Шинкарьов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.292-302. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності. Метою статті є аналіз науково-методичної літератури з проблеми дослідження, визначення терміну «педагогічні умови» та педагогічних умов формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності. Проведене дослідження сучасного стану сформованості готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності підтвердило необхідність пошуку та виокремлення педагогічних умов формування готовності. Під педагогічними умовами ми розуміємо фактори, які суб’єктивно створені чи об’єктивно існують як чинники ефективності досліджуваного явища. Підготовка майбутніх бакалаврів фізичного виховання і спорту залежить від педагогічних умов організації навчальної діяльності, вибору спеціальних засобів, методів, форм навчання. Це сприятиме розвитку професійних якостей особистості, наполегливості, цілеспрямованості, відповідальність, критичного мислення. У нашому дослідженні ці фактори пов’язані з дослідженням процесу формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності. Впровадження педагогічних умов - це визначена послідовність кроків, дій, які ми виконали для формування готовності. Ми вважаємо, що представлений комплекс педагогічних умов, забезпечує ефективність формування у майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності та є саме комплексом, побудованим за принципом взаємодоповнення, де кожен з компонентів окремо спрямований на рішення приватних завдань, і лише їх інтеграція дає нам можливість системного розвитку необхідних якостей особистості і умінь. Реалізація всього комплексу педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво- рекреаційної діяльності засобами фізичного виховання та рекреації, дозволить майбутньому бакалавру фізичної культури і спорту бути успішним і досягати позитивних результатів у професійній діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject дозвіллєво-рекреаційна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту до організації дозвіллєво-рекреаційної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account