Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Процес управління якістю підготовки майбутніх тренерів з ігрових видів спорту в закладах вищої освіти як педагогічна проблема

Show simple item record

dc.contributor.author Гадючко, О.С.
dc.date.accessioned 2020-10-30T12:11:32Z
dc.date.available 2020-10-30T12:11:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6399
dc.description Гадючко О.С. Процес управління якістю підготовки майбутніх тренерів з ігрових видів спорту в закладах вищої освіти як педагогічна проблема / О.С.Гадючко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.223-236. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі ефективної побудови процесу управління якістю підготовки майбутніх фахівців фізичної культурі і спорту в закладах вищої освіти у сучасний період. Основною ціллю нашої роботи було, визначити, на основі аналізу наукового доробку вітчизняних та зарубіжних вчених стан. Здійснено теоретичний аналіз основних понять, циклу управління, загальних та специфічних функцій, які характеризують проблему процесу управління підготовки майбутніх тренерів ігрових видів спорту в закладах вищої освіти. Для розв’язання завдання роботи було використано метод дослідження: теоретичного аналізу й синтезу, що дало змогу систематизувати та узагальнити погляди сучасних науковців. Було охарактеризовано, стан проблеми сьогодення в процесі управління якістю вищої освіти та здійснено теоретичний аналіз основних понять, циклу управління, загальних та специфічних функцій, які характеризують проблему процесу управління підготовки майбутніх тренерів ігрових видів спорту в закладах вищої освіти. Для розв’язання завдання роботи використали метод дослідження: теоретичного аналізу й синтезу, що дало змогу систематизувати та узагальнити погляди сучасних науковців. Апробовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, змогли простежити посилення уваги до таких напрямків проблеми управління якістю вищої освіти, як методологічні підходи для визначення та вирішення проблеми управління якістю вищої освіти. Встановили, що найбільш злободенними напрямками досліджень є методологічні підходи до вирішення проблеми управління якістю вищої освіти. Також своє бачення проблем різних аспектів управління якістю вищої освіти викладено в дослідженнях сучасних вітчизняних науковців. Окреслили основну думку, що об’єктивність вимог розвитку стратегічного управління якістю вищих навчальних закладів обумовлюється тим, що вся діяльність має бути спрямованою на досягнення чітко встановлених цільових орієнтирів у галузі якості, при цьому важливого значення набуває завдання формування нової освітньої середи, що враховує тенденції та проблеми вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject якість uk_UA
dc.subject управліня uk_UA
dc.subject управління якістю uk_UA
dc.subject якість професійної підготовки uk_UA
dc.subject майбутні фахівці фізичної культури і спорту uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.title Процес управління якістю підготовки майбутніх тренерів з ігрових видів спорту в закладах вищої освіти як педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account